BIURO OBSŁUGI KLIENTA - tel. 123973110 obsluga@oze-energy.pl

Oszczędzaj czas i pieniądze – nasz Doradca przeanalizuje rachunki za energię elektryczną Twojej firmy i przedstawi najbardziej korzystną propozycję!

 

Nasza obsługa Twojej firmy jest kompleksowa – pomagamy w każdym aspekcie:

  • Decydując się na podpisanie umowy masz gwarancję stałej ceny nawet przez 3 lata!  Możesz już teraz zabezpieczyć się przed wzrostem cen energii!
  • Optymalny dobór oferty na energię elektryczną – w jednym miejscu analizujemy i dobieramy dla Twojej firmy ofertę na energię elektryczną i fotowoltaikę PV. Ty decydujesz czy oferta jest dla Ciebie atrakcyjna!
  • Grupy zakupowe – organizacja i zarządzanie zakupami grupowymi dla firm.
  • Kompensacja mocy biernej, Dostosowanie układów pomiarowych, Optymalizacja taryf dystrybucji.
  • Twoje  rachunki za energię elektryczną mogą spaść nawet o 30%. Oferta dostępna dla firm w całej Polsce!
  • Pomagamy BEZPŁATNIE w całym procesie przejścia oraz instalacji PV. Zmiana dostawcy energii odbywa się płynnie – wystarczy tylko Twoja decyzja!

 

SPRAWDŹ, O ILE MNIEJ TWOJA FIRMA ZAPŁACI ZA PRĄD?

2 + 13 =

Zmiana dostawcy energii wraz z bezpłatnym doborem i wyceną instalacji fotowoltaicznej to tylko 3 kroki:

Krok 1 Masz zbyt duże rachunku za prąd? Możesz płacić mniej, ale wymaga to zmiany dostawcy energii elektrycznej na OZE ENERGY sp. z o.o. i/lub montażu instalacji PV do produkcji prądu ze słońca  – Wypełnij formularz kontaktowy.

Krok 2 Poczekaj na kontakt z naszej strony – W ciągu 48 godzin roboczych odezwie się Doradca ds. energii i fotowoltaiki, który przedstawi Ci propozycję najlepszej oferty oraz jakie są przewidywane oszczędności w skali roku oraz kolejnych lat.

Krok 3 Jeśli potwierdzisz zainteresowanie obniżeniem rachunków pomożemy załatwić wszystkie formalności dotyczące zmiany Dostawcy energii i wykonania instalacji fotowoltaicznej, szybko i bez komplikacji.

FAQ – Często zadawane pytania:

Skąd mam wiedzieć czy moja firma może płacić niższe rachunki?

Każda firma mała i duża może zmienić dostawcę energii – wystarczy umówić spotkanie z naszym Doradcą lub wysłać fakturę za energię do nas faksem  lub mailem.

Czy trzeba coś przerabiać w instalacji?

Nie! Zmienia się tylko Sprzedawca energii, natomiast Operator Sieci Dostępowej (OSD) – którego przedstawicielem jest Twoja najbliższa placówka energetyczna – pozostaje bez zmian i nadal będzie dokonywać napraw i przyjmować Twoje zgłoszenia.

Czy muszę wymienić licznik energii?

Nie ma potrzeby wymiany licznika w taryfach C i G. Niekiedy Twój Operator Sieci Dostępowej może wymienić licznik, ale zrobi to bezpłatnie dla Ciebie.

Czy zmiana dostawcy energii coś kosztuje?

Nie.

Gdzie zgłaszam awarię po zmianie Sprzedawcy energii?

Do swojej obecnej placówki lub na numer ogólnopolski  991 – nic się nie zmienia – Operator sieci Dostępowej pozostaje bez zmian – zmienia się tylko dostawca energii elektrycznej.

Jak długo trwa procedura zmiany sprzedawcy energii?

Od sierpnia 2008 pierwsza procedura zmiany sprzedawcy nie może trwać dłużej niż 30 dni, a kolejna tylko 14 dni od zakończenia bieżącego okresu rozliczeniowego.

Czy podczas zmiany sprzedawcy są możliwe jakieś przerwy w dostawie energii?

NIE, cały proces przebiega bez jakichkolwiek przerw w dostawie energii. Zmienia się jedynie firma wystawiająca fakturę za energię.

Czy muszę sam(a) zgłaszać coś obecnemu Sprzedawcy. Czy załatwicie wszystkie formalności za mnie?

Niekoniecznie, niektórzy Klienci sami załatwiają wszystkie formalności związane ze zmianą sprzedawcy. Abyśmy mogli zrealizować cały proces za Ciebie wystarczy jedynie podpisać dostarczone razem z umową pełnomocnictwo do reprezentowania Ciebie.

Czy po podpisaniu umowy sprzedażowej z nowym dostawcą energii lub gazu wzrosną opłaty dystrybucyjne?

Nie wzrosną. Zgodnie z prawem, przedsiębiorstwo energetyczne zajmujące się dystrybucją energii i gazu są zobowiązane zapewniać wszystkim odbiorcom, na zasadzie równoprawnego traktowania, świadczenie usług dystrybucji. Stawki te dla całego kraju zatwierdza Urząd Regulacji Energetyki (URE).

Dlaczego warto zamówić wizytę Doradcy OZE ENERGY?

– Policzymy oszczędności z Twoich faktur. – Dobierzemy najlepszą ofertę z gwarancją stałej ceny. – Załatwimy wszelkie formalności – szybko i bez komplikacji.

 

Zastanawiasz się w jaki sposób najszybciej sprawdzić możliwe dla Ciebie oszczędności na energii elektrycznej dzięki obniżeniu obecnego rachunku oraz zastosowaniu instalacji fotowoltaicznej do produkcji energii ze słońca?

Bardzo prosto – wystarczy, skontaktować się z naszym Doradcą, telefonicznie, mailowo lub poprzez formularz – dane są dostępne po prawej stronie.

Dobierzemy najlepszą ofertę oraz prześlemy kalkulację oszczędności – Ty sam(a) zdecydujesz, czy warto!

 

SPRAWDŹ, O ILE MNIEJ TWOJA FIRMA ZAPŁACI ZA PRĄD?

12 + 4 =

DZIAŁAMY RZETELNIE!

Dowiedz się więcej już teraz – PRĄD, GAZ, OZE

advertisement

Zadzwoń lub napisz:

OZE ENERGY SP. Z O.O.
ul. Królewska 65A/1
30-081 Kraków

BIURO OBSŁUGI KLIENTA
tel: 12 397 31 10
e-mail: biuro@oze-energy.pl

Zostaw kontakt – oddzwonimy:

ZOSTAŃ KLIENTEM

Podpisz umowę i korzystaj z tańszego GAZU, PRĄDU i Odnawialnych Źródeł Energii.

więcej >>